Andrė Amšiejienė

Sritis:Akušerija ir ginekologija
Darbovietės: VAISINGUMO KLINIKA (Vilnius)

Papildoma informacija:

Adresas:Laisvės pr. 64A, Vilnius
Telefonai:(8 5) 2390595
El. paštas:

Specializacija:

Domėjimosi sritys: nėščiųjų ir gimdyvių priežiūra, vaisiaus ultragarsiniai tyrimai, reprodukcinė medicina, nevaisingumas. Konsultuoja visais akušerijos ir ginekologijos klausimais.


Užduoti klausimą

2016 vas. 1 20:44
Laba diena gerb. gyditoja. Gyvenu ne lietuvoje ir sioje salyje dar neteko lankytis pas gyditojs o ir klausimas gali nuskambeti keistokas . Probllema iskilo tokia kad antkrutines pradejo augti plaukai , jieskojau internete info ir paskaiciau kad gali buti nemenku problemu jei i visa sita reikala numosiu ranka , kad tureciau kreiptis pas gyditojus , taigi ar gali buti kad pas mane per daug vyrisku hormonu ir ka reiketu daryti ?

Peržiūrėti atsakymą

Reikia ištirti vyriškų lytinių hormonų koncetracija kraujyje.

2016 saus. 30 15:33
Laba diena,
Nežinau kur kreiptis. Tad kreipiuosi čia. Man 19 metu, tad nieko dar nesuprantu. Norėjau paklausti, kaip atrodo sveikos krūtis, ar turi būti kažkas tokio kaip "guzelis" ar ne. Ar jos turi būti minkštos ir nieko neapčiuopiamos. Tikrai nežinau. Tad prašau atsakykit jei galit.
Geros dienos Jums.

Peržiūrėti atsakymą

http://ligos.sveikas.lt/lt/ligos/onkologines_ligos/kruties_vezys,page.2

http://www.onkovita.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=8

2016 saus. 29 17:20
Sveiki... turejau visiska gimdos isvirtima y kratery buvo sukrite viskas..turejau operacija viska sutvarke gyvenu normalu gyvenima.kaip ir pries gimdyma.po sito visko prraejo 7 metai..buvau pastojus 2 karta baigesi nesivystanciu nestumu..po visko susimasciau..kokia rizika butu gimdant? Ar isnesiociau? Ar geriau nerizikuot ir negimdyt antro vaiko.esu labai jauna.gimda man isvirto 21 metu..

Peržiūrėti atsakymą

Manau, kad neturėtų kilti problemų išnešiojant.

2016 saus. 29 00:28
Laba diena. Vartoju kontraceptines tabletes Ammily apie metus. Visada geriu ta pacia valanda, negeriu, nerukau. Su vaikinu mylimes be apsaugos. Taciau pries menesi jis pora kartu baige i mane. Ta karta turejau prailginti tableciu vartojima, bet jas baigus "menesines" buvo. Taciau dabar ipusejus pakuote sveikata pablogejo ir labai maudzia pilvo apacia. Kas tai galetu buti? Aciu uz atsakyma. Ta vakara kai jis baige i mane, apsinuodijau maistu ir nakti vemiau, viduriavau. Ar tai galejo tureti itakos tabletes veiksmingumui ir kokia tikimybe pastoti? Aciu uz atsakyma.

Peržiūrėti atsakymą

Vėmimas ir viduriavimas gali turėti įtakos kontraceptinių tablečių veikimui. Maudimas pilvo apačioje nebūtinai reiškia nėštumą, gali būti daugybė kitų priežasčių (šlapimo takų infekcija, gimdos uždegimas ir kiti). Jei neramu dėl nėštumo, atlikite nėštumo testą.

2016 saus. 27 19:43
Labas vakaras,

Vartoju Etindros kontraceptines tabletes. Šiuo metu pradėjau vartoti ir antibiotikus. Ar antibiotikai silpnina konraceptinių tablečių poveikį? Jei taip, kiek laiko po antibiotikų nutraukimo dar reikėtų saugotis nuo nėštumo papildomai , nors ir geriant Etindros?

Ačiū už atsakymą!

Peržiūrėti atsakymą

Kai kurie antibiotikai gali susilpninti kontraceptinių tablečių poveikį. Pasitarkite su gydytoju, kuris jums paskyrė vaistus dėl papildomos apsaugos antibiotikų vartojimo metu.

2016 saus. 27 15:09
Laba diena, noriu paklausti ar galima pavelinti menesines vartojant Cerazette kontraceptines tabletes?

Peržiūrėti atsakymą

Ne.

2016 saus. 27 14:38
Labadiena, norėjau pasiteirauti, jau antrą mėnesį geriu Ammily kontraceptines tabletes, ir per abi 7d. pertraukas man nebuvo menstruacijų. Dariausi neštumo testus, visi neigiami. Ar viskas gerai? Nes mano ginekologė leido suprasti, kad kiek gersiu šiuos kontraceptikus, tiek laiko mėnesinių ir nebus... ar tai normali? ačiū už atsakymą

Peržiūrėti atsakymą

Manau, kad mėnesinės vartojant kontraceptines tabletes turi būti.

2016 saus. 26 11:36
Laba diena,

Man 23 metai. Nuo pat brendimo laikotarpio, kada prasidėjo mėnesinės (nuo 14 m.), turėjau problemų. Mėnesinės būdavo nereguliarios, galėdavau nesirgti po kelis mėnesius. Pradžioje vartojau įvairius žolelinius preparatus, vėliau kontraceptines tabletes, na o dabar, jau maždaug apie 6-7 metus geriu vaistą Duphaston. Nesenai buvau pas daktare ir ji man pasiūlė pakeisti vaistus į Utrogestan tabletes. Grįžusi pradėjau domėtis jomis ir radau daug literatūros anglų kalba, koks galimas jų šalutinis poveikis. Net išsigandau. Visgi, kuris iš šių vaistų mažiau kenksmingas ir gali sukelti mažesnį šalutinį poveikį? Beje, vaikų neturiu.
Turiu jau keletą metų bartolinės liaukos darinuką.

Peržiūrėti atsakymą

Abiejų vaistų poveikis panašus. Rinkites tuos vaistus, kurie jum labiau priimtini.

2016 saus. 25 17:28
Laba diena, mano bėda tokia- lapkričio mėnesį vidurį ciklo pradėjo teplioti tepliojimas truko 5dienas atėjus laikui sirgti vėlavo 6dienas, kol tepliojo skaudėjo visa apačia pilvo gruodžio mėnesį buvo viskas gerai o dabar vėl vidurį ciklo tepliojo 5dienas praėjus savaitei dabar man vėl skauda visa pilvo apačia net pasisukus pasilenkus suduria nemaloniai. Ačiū uz atsakyma.

Peržiūrėti atsakymą

Reikalinga ginekologo konsultacija ir apžiūra ar nėra cistinių darinių kiaušidėse.

2016 saus. 24 15:32
Laba diena, buvo besikartojantis pusles uzdegimas,geriau antibiotikus,veliau uvamin. Dare ir tepineli, kuriame rado grybelio bakterija,israse Macmiror complex ovules, pastebejau,kad kai ja isidejau padidejo noras slapintis,dazniau ir su lyg tokiu perstejimu, ryta istekant vaistams yra ir kraujo isskyru kas tai gali buti, gal sureagavo nes nera pilnai isgijes uzdegimas...? lauksiu jusu atsakymo,nes esu uzsienyje ir apsilankyti pas savo gydytoja siuo metu negaliu. Aciu

Peržiūrėti atsakymą

Jei skauda šlapinantis, tai reikia atlikti šlapimo tyrimą ir spęsti ar yra šlapimo takų infekcija.