Nutukimo ir aterosklerozės priešai – „Omega 3-6-9“

Teksto dydis:

Nutukimo ir aterosklerozės priešai – „Omega 3-6-9“

Reguliuok kūno svorį, skelbia vienas iš dešimties kardiologo įsakymų. Antsvoris be abejonės, apsunkina širdies darbą ir yra daugelio širdies ir kraujagyslių sistemos problemų priežastis.
 
Reikalingieji riebalai

Kai organizmas gauna tam tikrų riebalų rūgščių – galima atsikratyti papildomų kilogramų. Įrodyta, kad Omega-3, Omega-6 ir Omega-9 riebiosios rūgštys (polinesotieji riebalai) – skatina organizmą deginti žalingus riebalus. Šios medžiagos taip pat veikia kaip tirpikliai, padedantys organizmui ištirpinti ir pašalinti kietus riebalus.
 
Medikai teigia: organizmui būtina su maistu gauti tam tikrą riebalų kiekį. Tai suteikia organizmui papildomo „kuro“ sunkiai dirbant, keliaujant, ar kitų stresinių atvejų metu, kai tinkamai maitintis gali būti sudėtinga. Reikiamas organizme riebalų kiekis padeda palaikyti normalų cukraus kiekį kraujyje, palaiko šilumą ir apsaugo organus nuo pažeidimo.
 
Gerosios riebiosios Omega rūgštys ir riebalai – „blogiukai“
 
Šiais, nepilnavertės mitybos laikais, mūsų organizmui labiausiai trūksta Omega-3, Omega-6 ir Omega-9 riebiųjų rūgščių. Nustatyta, kad šių „gerųjų“ riebalų suvalgome tik 1/20 dalį, nei prieš šimtmetį. Tačiau žalingų riebalų su maistu gauname 20 – 100 kartų daugiau, nei prieš 100 metų.
Omega -3, Omega-6 ir Omega-9 riebiųjų rūgščių trūkumas lemia tai, kad organizmas nuolat smegenims siunčia signalus, reikalaudamas riebalų. Tuomet nesąmoningai valgome riebius produktus. Deja, dažniausiai tai yra maistas, kuriame yra būtent žalingi riebalai.
 
Visų riebalų atsisakyti negalima, nes tai sukelia maisto medžiagų trūkumą ir rimtas sveikatos problemas. Bet riebalai, kurių siūloma valgyti kuo mažiau, yra gyvulinės kilmės: margarinas, kulinariniai riebalai, rafinuotas aliejus, riebi mėsa, apdorotas maistas. Šie „blogieji“ riebalai didina cholesterolio kiekį kraujyje, skatina širdies ir kraujagyslių ligas, didina antsvorį.
 

Komentuoti

Skaitytojų komentarai (5)

omegos 2010 birž. 7 13:38

Neradau informacijos kas tie omega 3 6 9 ir kur ju rasti. Kiek man zinoma tai 6 ir 9 yra tik linu semenu aliejuje, zuvyje ju nera? o kam jie reikalingi tie 6 ir 9, juk dauguma tik apie omega 3 kalba.

margarinas 2009 spal. 27 15:45

As sakau,kodel nebesiulo valgyti Ramos..o anksciau vis sakydavo, kad sviestas blogai margarinas gerai. Valgykime kaimiskus lasinius ir bus silciau.