Kotryna Varevičienė

Sritis:Psichiatrija, psichoterapija
Darbovietės: TAURAKALNIO SVEIKATOS NAMAI

Papildoma informacija:

Adresas:Valančiaus g. 7-13, Vilnius
Telefonai:(8 5) 2128283
El. paštas:

Specializacija:

Konsultuoju esant nuotaikos sutrikimams, nerimui, kt. emociniams sutrikimams, nemigai. Taip pat esant charakterio sąlygotiems sunkumams, tarpasmeninėms, ryšių, šeimos santykių problemoms.Sergant psichosomatinėmis bei psichikos ligomis.
Domėjimosi sritis - nuotaikos sutrikimai, depresija, tarpasmeninių ryšių problemos sergant depresija.


Užduoti klausimą

2016.06.12 12:34
Laba diena noriu paklaust,man34 metai pati sau ligu prisigalvoju tai yrà pati sau diagnozes nustatau,bunu pikta visada be nuotaikos,buna uzeina pukynimas galva skauda,bet visada bunu dantis sukandus ir miegu sukandus dantis visada kamoja nerimas mane,labai jautri reagoju i viska.Kas man gali but.

Peržiūrėti atsakymą

Laba diena,
kaip jau pati nustatėte yra nerimas, bei, galimai nuotaikos sutrikimas, panašus į depresinį. Prašom kreiptis į psichiatrą, jei norite gydytis vaistais arba psichoterapeutą, jeigu jums labiau norėtusi žodinės terapijos..

2016.06.06 11:38
Gerbiama daktare, auginu 30 metų dukrą su Dauno sindromu. 2010m. jai ėmė labai skaudėti dantys (tino žandai) ir Vilniaus Žalgirio poliklinikoje buvo ištraukta keletas dantų naudojant bendrą nejautrą. Po operacijos keitėsi jos elgesys- mažiau pradėjo kalbėti, kalbant sustiprėjo traukuliai, ilgai sėdi palinkusi į priekį ir sunėrusi pirštus bei kažką tyliai marmaliuoja. Taip pat be priežasties dažnai juokiasi, pastoviai timpčioja ir taiso pirštais kelnias ar maikutę. Aš tai priimu kaip jos ligos tolesnį vystymąsi. Taip pat galvoju, kad gali būti narkozės ar patirto skausmo pasekmė. Bet dar kyla mintys, kad gal kaip nors galima padėti su medikamentais ar kitokiais būdais? Gal trūksta kokių medžiagų ar vitaminų? Gal reikia kreipis medikų pagalbos? Iš anksto labai dėkoju daktare už Jūsų atsakymą ir atleiskite už sutrukdymą.
Pagarbiai, Genė Bunevičienė.

Peržiūrėti atsakymą

Sveiki, šiuo atveju, kaip ir jūs pati manote, buvo reakcija į skausmą ir, matomai, psichologinę traumą. Būseną galite pagerinti dėmesiu, nuraminimu (fizinis kontaktas, paglostymas, apkabinimas).

2016.05.29 11:58
Man nustatė šizo efektinį sutrikimą. Anksčiau bandydavau nuzižudyti kol vaistų nevartojau. zoloft, nuo 16m gėriau iki kažkur 19m pradėjau setraliną gerti. Sunku būdavo užmigti, plaukai neaugdavo, nebūdavo apetito ištisom parom. Ir jausdavausi vistiek gerai. Esu sirgus bulimija. Kartais pasitaiko nualpimu kai ilgai stoviu ir šneku su žmogumi. Nutraukiau vaistus jau porą mėn nebevartoju , b12 vitaminus pradėjau gerti. Ir savijauta gera.. niekada nesivaidendavo, niekada priepolių nebūdavo. Gal man bloga ligą nustatė? Esu jautri labai, dažnai verkiu dėl smulkmenų, per filmus, per atsisveikinimus, per dovanų įteikimus. Tai mane trikdo. Jaučiuos silpna. Aplinkui atrodo kad visi prieš mane. Kad laiko durnelę. Na aš ir esu tokia. Nesu su aukštuoju. Gyvenu su draugu, kartais grįžtu į LT vis nenueidavau pas psichologę.. paaiškinkit kas tas šizo efekto sutrikimas.

Peržiūrėti atsakymą

Laba diena
šizoafektinis sutrikimas tai nuotaikos sutrikimas su kartu pasireiškiančiais realybės suvokimo sutrikimais. Deja, jūsų diagnozės čia atmesti negaliu. Nustatytą diagnozę gali paneigti tik antrinio ir tretinio lygio specialistai konsultuodami konsultacinėse poliklinikose, pvz.: Vilniaus miesto Psichikos Sveikatos centre. Dėl jūsų nuotaikos sutrikimo galite konsultuotis internetu Taurakalnio Sveikatos Namuose.

2016.05.10 19:50
Sveiki,pries metus panasiai , buvo tokia situacija,kad susipykau su artimu zmogum ir uzbaliavojau savaite . Vartojau daug alhogolio ir kitu psihotropiniu medziagu , miegojau gal tik kelias valandas . Paskutine diena , padauginau visko , ir vienu momentu nebevaldziau saves , nevaldziau veido bruozu , draugai keistai labai ziurejo i mane.Alhogolio visiskai nebevartoju.Taciau dabar kiekviena diena , jauciu dideli nerima , padidejas sirdies plakimas , dziovina burna , gausiai prakaituoju.ir taip kiekviena diena . Sunku bendrauti su zmonem , negaliu i akis ilgai ziureti , sunku valdyti veido bruozus . Siuo metu esu uzsienyje , ir neturiu jokiu galimybiu grysti , grysiu tik po 2 menesiu . Gal ka galetumete patarti ? Gal kokias zoleles gerti , ar dar ka ? Norejau nusipirkti vaistu nuo nerimo , bet be recepto neparduoda

Peržiūrėti atsakymą

Laba diena,
pirmiausia turite visiškai atsisakyti alkoholio ir kitų psichiką stimuliuojančių medžiagų. Kreipkitės į gydytoją pagal gyvenamą vietą. O raminantys žolelių mišiniai (valerijonų, apynių, pasifloros ir kt. mišiniai) kol bus išrašytas receptas, parduodami be recepto. Beje, Lietuvoje išrašyti vaistų receptai galioja ir užsienyje (ES šalyse).

2016.05.05 14:06
Sveiki, kokie yra pagrindiniai depresijos požymiai nepilnamečiui žmogui ir kaip numalšinti stresą?

Peržiūrėti atsakymą

Laba diena,
dažniausiai depresija pasireiškia bloga nuotaika, interesų, motyvacijos ir energijos praradimu, jaunesniame amžiuje ji dažnai pasireiškia įvairiais neadaptyviais (kenkiančiais pačiam žmogui) elgesio sutrikimais, santykių su artimaisiais ir aplinkiniais pasikeitimu. Tačiau neapsiribokite dažniausiu depresijos apibūdinimu, nes ji turi daug veidų, gali būti atipinės formos arba pasireikšti nebūdingais simptomais pvz. pajaudinimu, imituoti gerą nuotaiką, vien fiziniais kūno simptomais, įv. skausmais kūne, miego, apetito sutrikimais ir kt., tad, depresijos nustatymui, ir savalaikei pagalbai kreipkitės į vaikų psichiatrą-psichoterapeutą.

2016.05.01 13:56
Laba diena, norėčiau paklausti, sveriu 53 kg. mano ugis 174 cm. neseniai patyriau gan didelį stresą ar tai gali įtakoti mano svorį, nes šiuo metu jis lyg ir krenta..taip pat skauda sausgysles..Dėkoju už atsakymą!

Peržiūrėti atsakymą

Sveiki,
jūsų svoris tikrai per mažas. Ar jis toliau krenta, - galite pasitikrinti pasisvėrę. Be abejo, kad stresas gali įtakoti apetitą valgymą ir svorio kritimą. Tačiau, panašu, kad sirgote jau iki to streso. Jums reikėtų kreiptis į šeimos gydytoją, kad ištirtų mažo svorio priežastį ir, jei nėra fizinės (kitaip sakant somatinės) ligos, nukreiptų pas valgymo sutrikimų specialistą. Jei badaujate, tai priežastis ir jums aiški. Esant kūno išsekimui, gali varginti ir įvairūs kūno skausmai.

2016.04.30 17:13
Turiu 4metu sunu kuris serga dauno sindromu ir jis ganetinai sunkaus charakterio buna agresivus nieko neprisileidza ir saukia musa save kas tai galetu buti

Peržiūrėti atsakymą

Sveiki,
būtinai kreipkitės pirmiausia į šeimos gydytoją, kad vaikas būtų ištirtas, nes toks elgesys gali būti dėl blogos savijautos. Atmetus somatines ligas, toliau ieškokite vaikų psichiatro pagalbos.

2016.04.29 22:20
Sveiki jau nuo vasario mėnesio varkstu au gyditojais jie man įtaria panikos atakas,geriu xanax, bet tas pojutis galvos svaigimas,pradeda širdis daužyti labai smarkiai'nuovargis, ir kiek bekvieciu greitąją tai širdis visada ideali nebezinau ką daryti antidepresantai padėtų?

Peržiūrėti atsakymą

Sveiki,
taip, panikos atakos jūsų paminėtu vaistu negali būti ilgai gydomos, nes šis vaistas sukelia priklausomybę, jis gali būti naudojamas tik priepuolių pašalinimui, o pagrindinia medikamentinis gydymas būtų antidepresantais. Taip pat jums gali padėti ir psichoterapinis gydymas.

2016.04.21 19:31
Sveiki,turiu tokia Didele problema su savo mama,jei iseis tai pasistengsiu tiksliai papasakoti jos situacija.Prasidejo viskas pries 11 metu,jai nustate depresija ir prasidejo...sitiek metu vartojo saujomis depresinius ir raminamuosius vaistus kartu,tokius kaip relaniumas,martezapinas,klonozepamas,asentra ir daugiau...paskutinius pora metu ji juos gerdavo bet kada ir po kelis,nes jai prasidejo visokie skausmai,smaugimai,pykinimas,koju tirpimas,sirdies permusimas ir t.t..Nu zodziu musu kaimelio psihciatrai rase visokius vaistus,o kai prasidejo sis kosmaras tai dabar jie jos kratosi.Mes(vaikai)apskambinejam visas Lietuvos psichiatrines,bet niekas neapsiima jos gydyti.Greitoji vaziuoja pas ja kasdien po kelis kartus,nes ji nebeistveria skausmu.Buvom pagulde Vilniaus psichiatrineje,tai nueme klonozepama,bet...kasdien jai vis blogiau...Patarkit kur mums kreiptis,kokius tyrimus daryti.Mes nebezinom ka daryti...Dabar ji vartoja tik Relaniuma ir mertazepina

Peržiūrėti atsakymą

Laba diena,
matomai jūsų mamai be depresijos ir stipraus nerimo išsivystė dar ir priklausomybė raminamiesiems vaistams. Bet kokiu atveju, keičiant vaistus, be kurių jūsų mama nebegali apsieiti- jai reikalingas stacionarinis gydymas - tai yra ligoninėje.

2016.04.20 15:25
Lyties keitimo klausimas... Ar tūrių kreiptis pas šeimos gydytoją dėl gydymo pradžios?.. Ar apskritai Lietuvoje įmanoma būtų galima pradėti hormonų terapija?

Peržiūrėti atsakymą

Laba diena,
manau, pagal bioetikos reikalavimus šeimos gydytojas pirmiausia jus turėtų nusiųsti psichiatriniam, o po to, jei esate psichiškai sveikas- genetiniam ištyrimui, kad nustatyti: ar nesergate psichikos liga ir kokia yra jūsų genuose užkoduota lytis.

Video