Andrė Amšiejienė

Sritis:Akušerija ir ginekologija
Darbovietės: VAISINGUMO KLINIKA (Vilnius)

Papildoma informacija:

Adresas:Laisvės pr. 64A, Vilnius
Telefonai:(8 5) 2390595
El. paštas:

Specializacija:

Domėjimosi sritys: nėščiųjų ir gimdyvių priežiūra, vaisiaus ultragarsiniai tyrimai, reprodukcinė medicina, nevaisingumas. Konsultuoja visais akušerijos ir ginekologijos klausimais.


Užduoti klausimą

2015.11.02 17:05
Labas vakaras. Nežinau ar galėsite atsakyti, bet pabandysiu. Ar turi įtakos vaikučio vystymuisi vyrui suteikta spinalinė nejautra į nugarą? Planuojame nėštumą, tačiau laukia operacija ir neramu ar vaistai nepakenktų būsimam vaisiui. Dėkoju už atsakymą.

Peržiūrėti atsakymą

Spinalinė nejautra įtakos neturi.

2015.11.02 14:58
Sveikū. Geriu kontraceptines tabletes lindynette20. Po pertraukos pamiršau išgerti dvi pirmas tabletes ir atsiminiau tik trečią dieną. Tą dieną išgėriau dvi tabletes. Santykiu turėjau dieną, kai turėjau išgerti pirmąją tabletę. Kaip toliau vartoti tabletes ir kaip saugotis? Ar didėlė galimybė pastoti? Ačiū

Peržiūrėti atsakymą

Galimybė pastoti būna ypač didelė, jei tabletę pamirštama išgerti pradedant arba baigiant pakuotę. Gerkite tabletes įprastu laiku ir artimiausias 7 dienas naudokite papildomas kontracepcijos priemones, pvz prezervatyvus.

2015.11.02 14:20
Laba diena, ar galit man patarti, gyvenu UK, nustatė policistiniu kiausidziu sindroma, pasak daktaru, dėl to padidėje prolaktinas, taip pat turiu lėtine skydliaukes veikla, geriu levotiroxine, kaip ir normos ribose dabar. Taip pat yra padidėjes plaukuotumas,kas siuo metu itin stiprėja, bet pasak gydytoju gydymo man nereikia! Nebent negalėčiau pastoti...kadangi esu vieniša, tai ir neplanuoju dabar, bet ateity tikrai norėčiau, ar galit patarti ka man daryti, gal duphaston tiktu? Galit ka nors patarti dėl plaukuotumo? Labai esu dėkinga. Beje man 30

Peržiūrėti atsakymą

Planuojant nėštumą, reikėtų įvertinti hormoninius tyrimus ir ovuliaciją. Vyriško tipo plaukuotumą atsiradusį dėl hiperandrogenemijos gali mažinti kontraceptinių tablečių vartojimas.

2015.11.01 18:08
Laba diena, noreciau pasiteisrauti, kokius fizinius pratimus galeciau atlikti praejus trims dienoms po naturalaus gimdymo? Labai didelis isankstinis aciu uz atsakyma.

Peržiūrėti atsakymą

Po gimdymo fiziniai pratimai rekomenduojami praėjus 6-8 savaitėm.

2015.10.30 21:20
labas vakaras.noreciau suzinoti kas sukelia niezuli ant lytiniu lupu ir gaktos .uzeina didelis niezulys nusidraskau iki kraujo .ginekologe dare tyrimus del grybelio nieko nerado irease tepaliuko LORINDEN C vis tiek nepraeina.ačiū

Peržiūrėti atsakymą

Niežulys gali būti ir alerginės kilmės. Jį gali sukelti sintetiniai apatiniai baltiniai, biologiškai aktyvūs drabužių skalbimo milteliai, šarminės prausimosi priemonės.

2015.10.30 08:05
Laba diena, norėčiau pasiteirauti, ar buvo tikimybė pastoti - prieš mėnesį nustojau gerti kontraceptines tabletes(2015-10-04).Šiuo metu mėnesinės veluoja (turėjo būti 2015-10-28), nors jaučiau visus simptomus. Dabar jaučiuosi gana prastai - pilvo srityje maudimas, pūtimas, bendras nuovargis, pykinimas. Ar tai gali būti nėštumas, ar tiesiog nutraujus KT veluojančių mėnesinių pasekmė? Ačiū.

Peržiūrėti atsakymą

Labas rytas, tikimybė pastoti buvo, jei turėjote lytinius santykius ir nenaudojote apsaugos priemonių. Reikia atlikti nėštumo testą.

2015.10.29 13:15
laba diena turiu tokį klausimą man pradėjo din ginėt mėnesinės arba būna negausios kas dvi savaites(truputi pasiteplioja). Niekaip pienlige nepraeina. Gal žinote nuo ko tai gali būti atrodo ir stengiuosi valgyti, kad visu medžiagų gauti ar gali turėti įtakos bėgiojimas? isanskto aciu uz atsakyma

Peržiūrėti atsakymą

Amenorėjos (mėnesinių nebuvimo) priežastys yra labai įvairios. Reikia atlikti lyties organų ultragarsinį ir hormoninį ištyrimą. Bėgiojimas gali turėti įtakos, jei bėgiodama netekote daug svorio.
Pienligė gali kartotis dėl ilgai vartojamų antibiotikų, imuniteto nusilpimo, cukrinio diabeto, jei nešiojami sintetiniai apatiniai, aptempti rūbai. Reikia vengti cukraus, saldžių maisto produktų, stiprinti imunitetą, dėvėti tik natūralios medvilnės apatinį trikotažą, nemūvėti itin aptemptų kelnių.

2015.10.28 22:29
Laba diena, man 51 metai, mėnesinės buvo balandžio 9 d., po to dingo ir vėl atsirado spalio 13 d. Ar tai normalu? Ačiū.

Peržiūrėti atsakymą

Panašu, kad jus šiuo metu išgyvenate perimenopauzę (periodą, esantį prieš menopauzę). Šiam laikotarpiui būdingas nereguliarius mėnesinių ciklas, gali atsirasti karščio bangos, naktinis prakaitavimas. Perimenopauzė gali tęstis nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Pati menopauzė – tai normalus moters gyvenimo periodas, o ne liga, kurią reikia gydyti.

2015.10.28 14:44
Laba dien, pradėjau vartoti kontraceptines tabletes mercilon, esu 3ioje savaitėje ir pirmadienį pamiršau išgerti tabletę. Pamačiau ir išgėriau trečiadienį dvi tabletes. Ar būtina gerti kita pakuote be pertraukos ar vis dėl to galiu padaryti 7 dienu pertrauka? Ačiū už atsakyma.

Peržiūrėti atsakymą

Nedarykite pertraukos ir iš karto pradėkite naują pakuotę.

2015.10.28 14:39
Laba diena, man 23 metai. Mėnesinės nesibaigia jau 35 diena. (Jos niekada nebuvo reguliarios, tačiau niekad nesitęsė ilgiau nei 7 dienas) Kraujavimas nėra itin gausus sunaudoju 2-3 paketus per dieną. Kontraceptinių tablečių nenaudoju. Kas tai galėtų būti?

Peržiūrėti atsakymą

Jums reikalinga gydytojo akušerio ginekologo apžiūra ir ištyrimas. Toks ilgas kraujavimas gali būti susijęs su lytinių hormonų disbalansu, organinėmis lytinių organų ligomis, sisteminėmis ligomis.

Video